Acclimatiseren in Kuala Lumpur!

24 juni 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

In het ochtendgloren op het koelste moment van de dag stapten we op het vliegveld van Kuala Lumpur in de taxi. De thermometer wees 28 graden aan en wij wisten dat onze wereldreis was begonnen. Een loodzware warme deken daalde over ons neer en wij hadden wat tijd nodig om er onder uit te komen.

Kuala Lumpur is vast een hele mooi stad maar wij hebben daar niet veel van gezien. Wat wij vooral gezien hebben zijn de Twin Towers, het daarbij gelegen Kuala Lumpur City Center (KLCC) en park met speeltuin/pierebad, lichtshow en ons hotelbed. De jetlag viel een beetje tegen en midden in de nacht lagen we gezellig voetbal te kijken.......

De eerste dagen was dus vooral op onze hotelkamer met airco :-))) en prachtig uitzicht op de Twin Towers. Al snel kwamen we er achter dat in de Twin Towers een fantastische shopping mall en restaurants zaten met airco :-)))).

We hebben 1 uitstapje proberen te maken naar China town met de taxi: file,file en een Chinese markt die ons niet kon bekoren. Dus snel weer terug naar het KLCC.

Timo en Jorja hebben het ook naar hun zin. Jorja had de eerste dag erg veel last van de hitte maar gelukkig is er in ons hotel een zwembad waar ze iedere middag vrolijk in gaan afkoelen.

Morgen op weg naar het oudste oerwoud ter wereld: De Taman Negara. Ben benieuwd waar we dan weer terecht komen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Theo en Wil:
    24 juni 2014
    Arco wij feliciteren je met je verjaardag, ook namens Jannie.
  2. Guus en Woute:
    24 juni 2014
    Wij zien dat je jarig bent, nog van harte gefeliciteerd.
    Wel even wennen he, gelukkig is er water in de buurt. Wij hadden drie dagen geleden ook 40 graden in Zaragoza, ook wij namen een plons in het water om af te koelen.
    Heel veel plezier. Wij volgen jullie.
    Knuffels voor de kids.
  3. Monique:
    24 juni 2014
    Gaaf hoor en wat een geweldige foto's!!
    Heel veel plezier en geniet van al het moois om jullie heen.

Groetjes
    De Reusjes
  4. Maureen:
    24 juni 2014
    Wow, als jullie de twintowers kunnen dragen zijn jullie echt sterk en groot geworden. En dan moeten er nog zoveel groei-ervaringen bij. Succes met de hitte en ik begrijp dat ik net op tijd ben om te feliciteren.
  5. Cora:
    24 juni 2014
    Arco gefeliciteerd. Lijkt me geen nare plek om een verjaardag te vieren;-)
  6. Mick:
    24 juni 2014
    Arco, als je dit leest is je verjaardag al voorbij, maar nog van harte. Jullie verhaal roept herinneringen op van 30 jaar geleden. Alleen was het toen nog rustiger. Hoop dat jullie iets tegen muggen hebben, want het Tamman Negara zit er vol mee. Geniet ervan en tot jullie nieuwe verslag en foto's.
  7. Maura:
    28 juni 2014