palm cove

8 september 2014 - Palm Cove, Australië

palm cove

Deze foto werd gemaakt op 8 september 2014 in Palm Cove, Australië met een Canon Powershot G16.

1. Arnold Krook:
    23 september 2014
    zijn weer prachtige plaatjes! geniet maar lekker verder en doe ook de groetjes aan pa en ma
  2. Guus en Woute:
    23 september 2014
    Heerlijk om jullie verhalen weer te lezen. Een paar foto's en natuurlijk van opa en oma in mijn archief opgeslagen. Zo te zien bevestigd het ons weer dat wij in het paradijs leven.
    Genieten maar. Nu kan het.
    Wij gaan ons voorbereiden op vertrek naar Zaandam. Heggen, lavendel, bedden, boomstronken, hout etc. worden geschoren, gehakt en geklopt.
    Heerlijk is het dat kamperen he? Volgend jaar weer? Leve de vrijheid. Veel plezier samen. Knuffels van ons allen.
  3. Nathalie Van Lierop:
    23 september 2014
    groetjes aan opa en oma, gezellig dat ze er zijn....het lijkt of timo en jorja aardig gegroeid zijn.....
  4. Margriet Bekebrede:
    23 september 2014
    Wat fijn dat jullie nog steeds aan het genieten zijn van al dat moois. Het is heel leuk om de verhalen met de bijbehorende foto's te kunnen lezen en zien. In Nederland doet de herfst nu echt zijn intrede.......maar ook weer mooi die kleuren. Veel plezier daar met elkaar!
    groeten van juf Margriet
  5. Monique:
    23 september 2014
    Wat weer een geweldige foto's, dat wordt een ontzettend dik foto-album!