waterval route

19 september 2014 - Millaa Millaa, Australië

waterval route

Deze foto werd gemaakt op 19 september 2014 in Millaa Millaa, Australië met een Canon Powershot G16.

1. Groep 5/6:
    3 oktober 2014
    Hoi familie Visser,

Wij hebben deze week de rekentoets van het eerste blok gemaakt. De eerste toetsen van aardrijkskunde en geschiedenis hebben we twee weken geleden gedaan. Dat ging best goed! Hoe ging het bij jullie?
    Hebben jullie het naar je zin? Hoeveel graden is het daar nu? Hebben jullie tijdens de reis nog vriendjes en vriendinnetjes gemaakt?
    We missen jullie wel een beetje. Tot snel!

groetjes groep 5/6
  2. Reactie Timo en Jorja:
    3 oktober 2014
    Hoi groep 5/6,

Wat leuk om weer wat van jullie te horen. Wij hebben het nog steeds naar onze zin in Australië. Het is elke dag ongeveer 28 graden en meestal een lekker zonnetje. Vriendjes hebben we niet veel omdat we aldoor na 2 of 3 dagen weer verder reizen. Dat is wel een beetje jammer.

Onze eerste rekentoets ging ook best goed. We hadden in het begin wel moeite met de breuken maar dat gaat nu steeds beter. Over een week hebben wij de tweede rekentoets.
    Geschiedenis en aardrijkskunde vinden we erg leuk. Die toetsen gingen ook erg goed.

Vandaag zijn we de hele dag met een zeilboot op zee geweest en hebben we gezwommen. We hebben een hele grote schildpad gezien.

Groetjes Timo en Jorja