seven wells

8 juli 2014 - Langkawi, Maleisië

seven wells

Deze foto werd gemaakt op 8 juli 2014 in Langkawi, Maleisië met een Canon Powershot G16.

1. Groep 5/6J:
    9 juli 2014
    Hoi Timo en Jorja,
    Wat hebben jullie al veel moois gezien! Ik volg jullie reis en ben stiekem wel een beetje jaloers hoor! Onthoud alles maar goed zodat jullie er op school over kunnen vertellen. Hier is de vakantie ook begonnen, jammer genoeg met heel slecht weer. Het is koud en regent veel. Genieten jullie dus maar lekker daar, van de warmte en van alle prachtige plekken waar jullie komen.
    Groetjes van juf Linda
  2. Timo en Jorja:
    10 juli 2014
    Bij ons is het heel mooi weer. We zijn naar een heel mooi strand geweest.
    Wij zijn al met de lessen begonnen en dat vinden we heel erg leuk. Het is nog wel even wennen. Ik (Jorja) maak ook verhaaltjes over de dagen. Die zal ik laten zien als we terug zijn.
    Het is hier heel erg leuk :-). Wij vinden het leuk dat je een berichtje hebt geschreven. Hopelijk wordt het bij jullie ook nog mooi weer zodat jullie ook nog een leuke vakantie hebben!
  3. Rachel:
    10 juli 2014
    He, die rots kennen wij! ;)
    Dé fotostek bij de waterval, dus ook in ons album te vinden, haha. Heerlijk om mee te genieten en zo nog eens terug te komen op al die herkenbare plekken in mooi Maleisië.
    En nu naar Oz, heel veel plezier daar, we kijken al uit naar het volgende verslag. Groetjes Rachel
  4. Paula sweers:
    27 juli 2014
    hoi allemaal,ik heb net jullie adres gevonden,dus het is de eerste keer dat ik jullie reis verslag lees. Maar om jaloers op te worden. Heerlijk om al jullie foto`s te zien. Jullie zullen wel veel berichten krijgen over de vliegramp. Ik moest meteen aan jullie denken.Nou ik verheug me al op de nieuwe verhalen. Dikke knuffel aan Timo en Jorja. Groetjes Paula